ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ & ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΟΔΥ

Αγαπητοί Γονείς/Κηδεμόνες, Αγαπητοί μαθητές/τριες,

 

Ευχόμαστε να είστε καλά εσείς και όλοι οι οικείοι σας!

Επιτέλους τελειώνει μία πρωτόγνωρη περίοδος εγκλεισμού λόγω πανδημίας, κατά την οποία, ως εκπαιδευτική κοινότητα κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, συνθήκες και προβλήματα, ορισμένες φορές δυσεπίλυτα  έως και ανυπέρβλητα.

Ως σύλλογος διδασκόντων προσπαθήσαμε να κρατήσουμε την επαφή μαζί σας και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τη μαθησιακή διαδικασία, μέσω των κυψελών e-me. Κινηθήκαμε συλλογικά και σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ.

Μετά την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για την επαναλειτουργία των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις αναμενόμενες απαραίτητες διευκρινίσεις και τις συσκέψεις του Συλλόγου Διδασκόντων, έχουμε εκπονήσει ένα σχέδιο επιστροφής σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ:

 

Ειδικότερες ενέργειες που αφορούν την επαναλειτουργία του σχολείου μας:

  1. Καθορίστηκε ειδικός χώρος, στον οποίο, σε περίπτωση ανάγκης, θα οδηγηθεί και θα παραμείνει εκεί μέχρι τη μεταφορά του, οποιοδήποτε άτομο εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με COVID-19 μέσα στον σχολικό χώρο. Στον συγκεκριμένο χώρο θα υπάρχουν χειρουργικές μάσκες, γάντια και αντισηπτικό.

Αν πρόκειται για μαθητή/τρια θα ειδοποιείται ο γονέας/κηδεμόνας, ο οποίος θα πρέπει με μάσκα και γάντια να προσέλθει να παραλάβει το παιδί. Στη συνέχεια έχει την ευθύνη να ενημερώσει την σχολική μονάδα για την ιατρική γνωμάτευση.

  1. Κάθε τμήμα έχει διαιρεθεί σε δύο υπο-τμήματα, κατ΄ αλφαβητική σειρά, ωστόσο χρειάστηκε να γίνουν αλλαγές προκειμένου τα αδέρφια να προσέρχονται τις ίδιες ημέρες. Τα υποτμήματα θα λειτουργήσουν εκ περιτροπής και έχετε ήδη ενημερωθεί μέσω email ή/και τηλεφωνημάτων για το υποτμήμα που θα παρακολουθεί κάθε παιδί.
  2. Η σχολική μονάδα έχει εφοδιαστεί με τα απαιτούμενα υγειονομικά υλικά από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου και από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.
  3. Διαρρυθμίσαμε τις σχολικές αίθουσες έτσι, ώστε :

α) ένας μαθητής να κάθεται ανά θρανίο και οι καρέκλες από θρανίο σε θρανίο τοποθετούνται διαγώνια

β) η απόσταση μεταξύ των μαθητών είναι 1,5 μέτρο

γ) τα θρανία  έχουν κοινό προσανατολισμό.

  1. Όλα τα μαθήματα θα γίνονται στις σχολικές αίθουσες. Η βιβλιοθήκη και το εργαστήριο Πληροφορικής δεν θα λειτουργήσουν. Επίσης, οι μαθητές/τριες δεν θα παίζουν με μπάλες, σκοινάκια, κώνους, στεφάνια κ.λπ.
  2. Οι μαθητές/τριες θα έρχονται στο σχολείο από 08:00 έως 08:15, όχι νωρίτερα. Κατά την πρωινή προσέλευση οι συνοδοί των μαθητών δεν θα εισέρχονται στον προθάλαμο, αλλά θα παραδίδουν το παιδί στον εκπαιδευτικό που θα βρίσκεται στην εξωτερική πόρτα. Από κει θα παραλαμβάνει το παιδί ο εκπαιδευτικός που έχει μάθημα με την τάξη του την πρώτη ώρα και θα οδηγεί το παιδί στον κατάλληλο χώρο. Τα τρία προαύλια έχουν οριοθετηθεί και διαγραμμιστεί, προκειμένου να τηρούνται οι αποστάσεις που απαιτούνται μεταξύ των μαθητών/τριών.

Οι μαθητές/τριες θα κάνουν διάλειμμα σε συγκεκριμένο, οριοθετημένο χώρο στα προαύλια, κρατώντας την απόσταση του 1,5 μ. ανάμεσά τους.

Η έξοδος των μαθητών/τριων από τις αίθουσες θα γίνεται με συγκεκριμένη σειρά, σύμφωνα με το σχέδιο της πολιτικής προστασίας. Με τον ίδιο τρόπο θα επιστρέφουν στις αίθουσες.

Κατά την αποχώρηση στο σχόλασμα, 1.15μμ,  κανένας συνοδός δεν θα εισέρχεται στον προθάλαμο και τα παιδιά Α΄ και Β΄ τάξης θα παραδίδονται ένα ένα στην εξωτερική πόρτα του σχολείου,  από τον/την εκπαιδευτικό της τελευταίας διδακτικής ώρας.

  1. Σε κάθε τάξη έχει αναρτηθεί ενημερωτικό υλικό για την τήρηση των μέτρων υγιεινής και υπάρχει αντισηπτικό στην είσοδο της αίθουσας. Απαγορεύεται η ανταλλαγή αντικειμένων ανάμεσα στους μαθητές και συνιστάται να έχουν μαζί τους αντισηπτικό και αντιβακτηριδιακά μαντιλάκια. Η μάσκα είναι προαιρετική.
  2. Οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους καθημερινά κολατσιό και νερό όσο χρειάζονται, καθώς δεν θα λειτουργήσει το κυλικείο. Οι βρύσες θα παραμένουν κλειστές και θα ανοίγουν μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και πάντα υπό την επίβλεψη εκπαιδευτικού.

 

  1. Σχετικά με τη δυνατότητα σύγχρονης εκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας Webex του ΥΠΑΙΘ, σας ενημερώνουμε πως δεν είναι δυνατή. Πρωτίστως διότι μας απασχολεί ιδιαίτερα η προστασία των. προσωπικών δεδομένων των μαθητών και εκπαιδευτικών. Επιπλέον, υπάρχει έλλειψη εξοπλισμού στο σχολείο μας (λαπ τοπς, τάμπλετ, μικρόφωνα, κάμερες κλπ), και συχνά είναι ανεπαρκής η υποστήριξη από το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, όπως έχετε ήδη διαπιστώσει.

Οι εκπαιδευτικοί που θα αποφασίσουν να συνεχίσουν την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μέσω των κυψελών e-me,  θα σας ενημερώσουν σχετικά. Επίσης, θα πληροφορηθείτε από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων πώς θα ενημερώνονται οι μαθητές/τριες που απουσιάζουν.

  1. Τα μαθήματα θα λήξουν στις 26/6/2020.

 

Να τονίσουμε ότι οι γονείς δεν θα μπαίνουν στον προθάλαμο του σχολείου και θα παραμένουν έξω. Παρακαλούμε, να κρατάτε τις αποστάσεις μεταξύ σας και να αποφεύγετε τον συνωστισμό.

Να θυμάστε πάντα το Χ.Α.Μ.. ΧΕΡΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΗ- ΜΑΣΚΑ.

 

 

Η επικοινωνία των γονέων/κηδεμόνων με το σχολείο θα γίνεται τηλεφωνικά (2109911615) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail@7dim-ag-dimitr.att.sch.gr ).

Παρακαλούνται οι γονείς που επιθυμούν βεβαίωση για την άδεια ειδικού σκοπού, ανάλογα με τις ημέρες που παρακολουθεί το παιδί τους τα μαθήματα να αποστείλουν email.

 

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ:

1) Να επιστραφούν όλα τα βιβλία που έχουν δανειστεί οι μαθητές/τριες από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Θα τα παραδίδουν στον/στην εκπαιδευτικό της τάξης τους.

2) Οι γονείς που επιθυμούν να εγγραφούν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα τo επόμενο σχολικό έτος πρέπει να προσκομίσουν, συμπληρωμένη, την σχετική αίτηση που θα δοθεί στα παιδιά, καθώς και βεβαιώσεις εργασίας, κάρτες ανεργίας κλπ

4) Να φυλαχτούν όλα τα βιβλία της φετινής χρονιάς, 2019-20, γιατί θα χρησιμοποιηθούν στην αρχή της επόμενης χρονιάς, 2020-21, για να ολοκληρωθεί η ύλη που δεν διδάχτηκε λόγω των έκτακτων συνθηκών.

 

Ευχόμαστε σε όλους υγεία και περιμένουμε τη συνεργασία σας. Παρακαλούμε να συζητήσετε με τα παιδιά σας τις οδηγίες που έχετε λάβει, καθώς και τις παρακάτω πληροφορίες, για να τηρηθούν πιστά οι νέοι κανόνες λειτουργίας και το πρόγραμμα του σχολείου με στόχο να παραμείνουν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας ασφαλή και υγιή. Καλή μας νέα αρχή!

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΥΡΕΤΟ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΙΚΟ ΠΥΡΕΤΟ, ΑΔΙΑΘΕΣΙΑ, ΒΗΧΑ κλπ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!

 

Η διευθύντρια και οι εκπ/κοί του σχολείου

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ

Οδηγίες για δημοτικά σχολεία1496290840

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.