Παιχνίδια


Παίξε και μάθε με ασφάλεια στο διαδίκτυο:   http://www.esafetykit.net/index2.html

 

 


 

Ψηφιακό παιχνίδι ?Ταξίδι φυγής?

H Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, δημιούργησε ένα ψηφιακό παιχνίδι που ονομάζεται «Ταξίδι φυγής»?. Είναι ένα παιχνίδι επιβίωσης βασισμένο στην πραγματικότητα. Ένα παιχνίδι για το τι σημαίνει να είσαι πρόσφυγας. Ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι ένας νεαρός πρόσφυγας ο οποίος αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του και αντιμετωπίζει μία σειρά από δυσκολίες και διλήμματα τόσο κατά τη διάρκεια της φυγής όσο και κατά την άφιξή του στη χώρα ασύλου. Υπεύθυνη για τη μεταφορά του παιγνιδιού στην Ελληνική γλώσσα είναι η Αντιπροσωπεία στην Κύπρο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Το παιχνίδι απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 13 μέχρι 16 ετών. Με αυτόν το βιωματικό τρόπο, οι μαθητές ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται για το τι σημαίνει να είσαι πρόσφυγας.

Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα (MSF) είναι μια διεθνής, ανεξάρτητη, ιατρική ανθρωπιστική οργάνωση που παρέχει επείγουσα βοήθεια σε άτομα που έχουν πληγεί από ένοπλες συγκρούσεις, επιδημίες, αποκλεισμό από την παροχή ιατρικής φροντίδας και φυσικές καταστροφές.

Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα μάχονται εδώ και χρόνια κατά του παιδικού υποσιτισμού προσπαθώντας να κρατήσουν στη ζωή εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά. Δυστυχώς, όμως, τα παιδιά που πάσχουν από υποσιτισμό φτάνουν σήμερα τα 195 εκατομμύρια.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 20 εκατομμύρια μικρά παιδιά πάσχουν από οξύ υποσιτισμό και κάθε χρόνο, 5 εκατομμύρια παιδιά κάτω των 5 ετών χάνουν τη ζωή τους από αυτή την ασθένεια.

 

Κόρες γεμάτες χρώματα στο Μουσείο Ακρόπολης

Αποκαλύφθηκαν τη Δευτέρα τα χρωματιστά μυστικά τους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  30/07/2012 20:08
Κόρες γεμάτες χρώματα στο Μουσείο Ακρόπολης
Εκμαγείο της Πεπλοφόρου Κόρης με χρώμα.Τα μαλλιά της καλύπτονται με κόκκινο (ίσως αρχικά υπόστρωμα καστανού) ενώ το ίδιο χρώμα έχουν οι ίριδες των ματιών και τα χείλη
Το κόκκινο στα μαλλιά της Πεπλοφόρου. Το βαθύ κυανό για τα γένια και τα μαλλιά του Τρισώματου Δαίμονα. Το πράσινο στον χιτώνα της Χιώτισσας. Χωρίς προσπάθεια οι επισκέπτες του Μουσείου Ακρόπολης μπορούν να παρατηρήσουν τα χρώματα, που διατηρήθηκαν επάνω στο μάρμαρο των Αρχαϊκών γλυπτών _Κόρες κυρίως_ παίρνοντας μια ιδέα για τον χρωματισμό των αγαλμάτων στην αρχαιότητα. Ασχέτως αν με το χρόνο, το σημερινό χρώμα απέχει από το αρχικό: Η Πεπλοφόρος δηλαδή, ήταν καστανομαλλούσα και ο χιτώνας της Χιώτισσας είχε χρώμα φωτεινό γαλάζιο και όχι πράσινο, όπως φαίνεται τώρα.

Αυτή την ανίχνευση του πραγματικού αρχαίου χρώματος ή καλύτερα των χρωμάτων με τα οποία ήταν ζωγραφισμένα τα γλυπτά κάνει εδώ και καιρό το Μουσείο Ακρόπολης και ήδη μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα του αποτελέσματα. Ενα εκμαγείο της Πεπλοφόρου με την πρόταση του Μουσείου για τον χρωματισμό των αγαλμάτων μιλάει ήδη από μόνο του, καθώς είναι στημένο δίπλα στην αληθινή Κόρη.

Σήμερα το μεσημέρι στο Μουσείο Ακρόπολης, κλειστό για το κοινό λόγω Δευτέρας, αλλά με το επιστημονικό προσωπικό του παρόν με επικεφαλής πάντα τον καθηγητή κ.Δημήτρη Παντερμαλή τα μυστικά των χρωμάτων της αρχαιότητας άρχισαν να αποκαλύπτονται. Ουσιαστικό ρόλο σ΄ αυτό παίζουν τα παραδείγματα των χρωμάτων, τα οποία αποδίδονται επάνω σε κομμάτια σύγχρονου παριανού μαρμάρου αναπαράγοντας τα μοτίβα της διακόσμησης των αρχαϊκών γλυπτών. Για πρώτη φορά ο επισκέπτης μπορεί έτσι, να δει την αλήθεια των γλυπτών και ίσως να αρχίσει σιγά ? σιγά να συνηθίζει στην ιδέα της πολύχρωμης αρχαιότητας.
Οπως είπε ο κ. Παντερμαλής η νέα μουσειακή δράση για τα Αρχαϊκά Χρώματα βασίζεται στην πολύ προσεκτική επιστημονική παρατήρηση, σε ειδικές φασματοσκοπικές αναλύσεις, σε ειδική φωτογράφηση και βεβαίως στις προσπάθειες αναπαραγωγής των αρχαίων χρωμάτων και την εφαρμογή τους σε μάρμαρο και φυσικά στην αναζήτηση πληροφοριών από τις γραπτές πηγές για τα χρώματα. Επιπλέον στους επόμενους δώδεκα μήνες, καθώς η έρευνα θα εξελίσσεται, το Μουσείο θα ανοίξει και μία μεγάλη συζήτηση με το κοινό και με ειδικούς για θέματα τεχνικής των χρωμάτων, την ανίχνευσή τους με νέες τεχνολογίες, την πειραματική χρήση τους σε μαρμάρινες επιφάνειες, την ψηφιακή αποκατάσταση, τη σημασία τους αλλά και την αισθητική αντίληψη της αρχαϊκής εποχής για τα χρώματα. Ηδη μία συζήτηση με τον ζωγράφο Παναγιώτη Τέτση έχει δρομολογηθεί και θα γίνει επί τόπου. στην αίθουσα των Αρχαϊκών.
Το λευκό, το κόκκινο, το μαύρο και η ώχρα ήταν τα τέσσερα βασικά χρώματα των αρχαίων, τα οποία μάλιστα είχαν θεωρηθεί από τους Πυθαγόρειους ότι σχετίζονται με την Κοσμογονία και τα τέσσερα πρωταρχικά στοιχεία της: Τον αέρα, το νερό, τη φωτιά και την γη. Ενώ ο Εμπεδοκλής προχώρησε πολύ περισσότερο λέγοντας, πως το χρώμα «γεννιέται» μέσα στο μάτι, χάρη στους κατάλληλους υποδοχείς του, οι οποίοι δέχονται τα «μόρια» που υπάρχουν στα χρώματα! Αλλωστε όπως λέει ο κ. Παντερμαλής «Το γλυπτό είναι κατά 50% φως» ενώ όσον αφορά το χρώμα δεν πρόκειται «για στοιχείο απλής διακόσμησης αλλά προστιθέμενη αισθητική ποιότητα του γλυπτού». 
Να σημειωθεί άλλωστε ότι τα χρώματα για τους αρχαίους αποτελούσαν ένα μέσο χαρακτηρισμού: Οι θεοί είχαν ξανθή κόμη που ακτινοβολούσε τη δύναμή τους, οι πολεμιστές και αθλητές φαιόχρωμη επιδερμίδα ως ένδειξη αρετής και ανδρείας και τέλος οι κόρες είχαν λευκό δέρμα, που δήλωνε τη χάρη και λάμψη της νεότητας. Αλλωστε δίπλα στα βασικά χρώματα υπήρχαν το αιγυπτιακό μπλε, το κυανό, το φαιό.
Προτάσεις για τα χρώματα των αγαλμάτων έχουν γίνει μάλιστα ήδη από τον 19ο αιώνα, όπως είπε η αρχαιολόγος κυρία Χριστίνα Βλασσοπούλου από ξένους επιστήμονες, που βασίστηκαν στις πρώτες ζωγραφικές ? σχεδιαστικές αποτυπώσεις των αρχαϊκών και πρώιμων κλασικών γλυπτών της Ακρόπολης, οι οποίες έγιναν αμέσως μόλις τα έργα ήρθαν στο φως από τις ανασκαφές, άρα διατηρούσαν τα χρώματά τους σε καλύτερη κατάσταση. Ερευνητικές ομάδες για το ίδιο θέμα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο Μόναχο, στο Λούβρο, στο Βρετανικό Μουσείο στο Μητροπολιτικό της Νέας Υόρκης, στο Γκέτι και στη Κοπεγχάγη με πρωτοβουλία της οποίας μάλιστα θα γίνει το 2014 στο Βρετανικό ένα μεγάλο συνέδριο.
Στο Μουσείο Ακρόπολης ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν οι θεματικές παρουσιάσεις για τα Αρχαϊκά Χρώματα από τους αρχαιολόγους ? φροντιστές του, με πλούσιο οπτικό υλικό, οι οποίες θα διεξάγονται στα ελληνικά και στα αγγλικά. Οσον αφορά τα παιδιά εξάλλου, τα παιχνίδια που σχεδιάστηκαν για τα χρώματα από το τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων είναι από τα πλέον πρωτότυπα καθώς μάλιστα μπορεί να συνεχισθούν και στο σπίτι μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή.

Το παιχνίδι απευθύνεται κυρίως σε μαθητές της Ε? δημοτικού και μέσω αυτού επιδιώκεται να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι διδακτικοί στόχοιτης ενότητας «Ηλεκτρισμός» του σχολικού βιβλίου ?ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ? Ερευνώ και Ανακαλύπτω» (ΥΠΒΔΜΘ, ΠΙ), σύμφωνα μετα όσα προβλέπει σχετικά το επίσημο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών.
Το παρόν παιχνίδι αναπτύχθηκε στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας στο Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και τηςΠληροφορίας για την Εκπαίδευση» (http://www.icte.ecd.uoa.gr/), υπό την επίβλεψη του Επίκουρου Καθηγητή κ. Γκούσκου Δημήτρη.

Κάντε κλικ στην εικόνα

Το παραπάνω παιχνίδι είναι κατάλληλο για να διδάξετε την δομή ακολουθίας σε παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού.

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο. Δεν είναι εντυπωσιακό;

αναδημοσίευση απόhttp://blogs.sch.gr/vivlivad/2008/10/04/magic-pen/

 
πάτησε εδώ και εδώ για να μεταφερθείς στα παιχνίδια

(Πάτησε στην εικόνα για να μεταβείς στο παιχνίδι)
  Θα καταφέρεις να διαχειριστείς την κυκλοφορία; Σκοπός σου είναι να ρυθμίσεις τα φανάρια, ώστε να περάσουν όλα τα αυτοκίνητα χωρίς να συγκρουστούν. Παίζεις με το ποντίκι.
(Πάτησε στην εικόνα, για να μεταβείς στο παιχνίδι)
  Προσπάθησε με τη μηχανή να αποφύγεις τα εμπόδια και να μην πέσεις. Παίζεις με τα βελάκια του πληκτρολογίου.
(Πάτησε στην εικόνα, για να μεταβείς στο παιχνίδι)
  Αν θυμάσαι τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και νιώθεις έτοιμος να οδηγήσεις, τότε είσαι έτοιμος και για το παρακάτω παιχνίδι. Με τα βελάκια κατεύθυνε το αμάξι σου προς το πράσινο βελάκι. Προσοχή, όμως, στα φανάρια, τους πεζούς, τη διαχωριστική γραμμή και τα άλλα αυτοκίνητα.
             (Πάτησε στην εικόνα, για να μεταβείς στο παιχνίδι)

Aναδημασίευση από: Περί ανέμων, υδάτων και σχολείου?: Παιχνίδια στο διαδίκτυο για την Κυκλοφοριακή Αγωγή.

δημιουργώντας ουσιαστικές  ευκαιρίες μάθησης και διδασκαλίας, που έχουν να κάνουν με την αειφόρο ανάπτυξη.

Το MySustHouse μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, είτε ατομικά είτε ομαδικά. Κάθε δραστηριότητα-παιχνίδι διαρκεί 25-35 λεπτά. Εκτός από την παροχή  πληροφοριών, δημιουργεί θέματα για συζήτηση, παρουσιάζει προτάσεις για επίλυση των προβλημάτων των δραστηριοτήτων και κατευθύνει προς ένα πλαίσιο λήψης αποφάσεων.

Είναι στην αγγλική γλώσσα.

Share this:

Ένα βιντεοπαιχνίδι που επιχειρεί να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη ενάντια στη θανατική ποινή δημιούργησαν αφιλοκερδώς για τη Διεθνή Αμνηστία 18 Έλληνες προγραμματιστές, μουσικοί, γραφίστες, σχεδιαστές και κειμενογράφοι, μέλη του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας. Στόχος του «Amnesty-The Game» είναι να στηρίξει την παγκόσμια εκστρατεία της Διεθνούς Αμνηστίας για την κατάργηση της θανατικής ποινής.

Οι παίκτες παίρνουν τη σκυτάλη από τηΔιεθνή Αμνηστία, προκειμένου να σώσουν έξι θανατοποινίτες και να επηρεάσουν τις χώρες τους υπέρ της κατάργησης της θανατικής ποινής. Οι έξι θανατοποινίτες προέρχονται από χώρες, όπου όντως ισχύει η εσχάτη των ποινών: Σαουδική Αραβία, Κίνα, ΗΠΑ, Μογγολία, Λευκορωσία και Ιράν.
Το παιχνίδι (που είναι διαθέσιμο μέσω του ιστοτόπου amnestygame.com) έχει βγει ήδη στην ελληνική, αγγλική και γαλλική γλώσσα, ενώ ενδιαφέρον για τη μετάφρασή του έχει εκδηλώσει και το δανέζικο τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας.
Για κάθε χώρα που αναφέρεται στο παιχνίδι καταγράφεται και όλη η ιστορία της σχετικά με την κατάργηση ή μη της θανατικής ποινής.
Μέσω της ίδρυσης γραφείων, της διοργάνωσης διαφημιστικών εκστρατειών και της ενημέρωσης των μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι παίκτες στοχεύουν στον επηρεασμό της κοινής γνώμης κατά της θανατικής ποινής, προκειμένου να διασωθούν οι συγκεκριμένοι κρατούμενοι και να διαδοθεί το μήνυμα της δικαιοσύνης και των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
«Πρόκειται για ένα παιχνίδι στρατηγικής, που εντάσσεται στην κατηγορία των serious games και έχει ως στόχο να ενημερώσει το κοινό για τη θανατική ποινή, τις καμπάνιες της Διεθνούς Αμνηστίας και την κατάσταση που επικρατεί στις χώρες όλου του κόσμου για το θέμα αυτό» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής της προσπάθειας, σχεδιαστής και παραγωγός, Θανάσης Τριανταφύλλου, μέλος τουΠανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν, με το παιχνίδι ασχολούνται καθημερινά 300 χρήστες του Διαδικτύου.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας συγκροτήθηκε στα τέλη του 2009 με στόχο να συγκεντρώσει όλους τους δημιουργούς ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σήμερα περιλαμβάνει περίπου 100 ενημερωμένα μέλη. «Στόχος μας είναι να ασχοληθούμε και με άλλους κοινωφελείς οργανισμούς και να δημιουργήσουμε παιχνίδια για κοινωνικούς σκοπούς» εξηγεί ο κ. Τριανταφύλλου.

αναδημοσίευση από: 1ο Χολαργού

Σούπερ δραστηριότητες για μικρές ηλικίες

 ict games

interactive whiteboards

πηγή:Διδασκαλία με τη βοήθεια Νέων Μέσων στο Δημοτικό

Επιλέξτε ελληνικά και ξεκινείστε το παιχνίδι!

Αναδημοσίευση από 12zografou

?Η γωνιά του παιδιού? περιέχει μια σειρά παιχνιδιών για παιδιά και εφήβους από 6 έως 16 ετών. Τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα σε 22 γλώσσες της ΕΕ και σχεδιάστηκαν με πρωτοβουλία των ευρωπαϊκών οργάνων.

Για τους γονείς και κηδεμόνες

Τα παιχνίδια που υπάρχουν στη ?γωνιά του παιδιού? είναι χωρισμένα σε ηλικιακές ομάδες, ώστε να μπορείτε να βρείτε ευκολότερα το παιχνίδι που είναι κατάλληλο για το παιδί σας.

Για τους εκπαιδευτικούς

Αν ψάχνετε για εκπαιδευτικό υλικό, ?Η γωνιά των εκπαιδευτικών? περιέχει επίσης δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό εν γένει για την Ευρώπη και ειδικότερα για τις σημαντικές πολιτικές. Υπάρχουν άλμπουμ για χρωμάτισμα, φυλλάδια, πληροφοριακό υλικό κ.λπ., τα οποία επίσης χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με την ηλικία των παιδιών.

Ασφαλές Διαδίκτυο

Οι έφηβοι και τα παιδιά συγκαταλέγονται ανάμεσα στους συχνότερους χρήστες της τεχνολογίας του Διαδικτύου και την κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη.

  • Το πρόγραμμα ?Ασφαλέστερο Διαδίκτυο? στοχεύει στην αφύπνιση και προστασία των παιδιών και των εφήβων που πλοηγούνται στο Διαδίκτυο με πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης, καθώς και με την καταπολέμηση παράνομων και επιζήμιων διαδικτυακών πρακτικών και περιεχομένου.
  • Κάθε χρόνο, η Ημέρα Ασφαλέστερου Διαδικτύου προωθεί μια πιο ασφαλή και υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας του Διαδικτύου και των κινητών τηλεφώνων.

Πηγή : Europa.eu

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

    Πτυχιούχος!Το διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων. Γίνε και συ πτυχιούχος!
 Παιχνίδια για την αυλή   Παιχνίδια για την αυλή   Μια αυλή γεμάτη με παιχνίδια που παίζονται στα σχολικά προαύλια, στα πάρκα ή σε κάθε ανοικτό χώρο
      200 παιχνίδια 200 παιχνίδια για όλα τα γούστα από την friv
     παιχνίδια χρωματισμού Εικόνες για ζωγραφική για τους μικρούς μας φίλους!
    Οδηγήστε ένα πύραυλοΟδηγήστε τον πύραυλο μέσα από τα εμπόδια! Παιχνίδι δεξιοτεχνίας.
     legoΦτιάξτε τις δικές σας κατασκευές !
   Διάφορα παιχνίδια  (Εκατομμυριούχος, Pac Man, Ναρκαλιευτής, Κρεμάλα, Παιχνίδι UFO, Τρίλιζα, Διαμάντια, Το καρτέρι, Φωτομνήμη, Πιγκουίνος, Παιχνίδι σκοποβολής, Παιχνίδι τακτικής, Μπάσκετ, Σώσε τον πλανήτη, Αριθμομηχανή, Λαβύρινθοι, Space, Κινούμενο παζλ, Πύραυλοι, Mastermind, Ντάμα, Arkanoid, Μπιλιάρδο, Tetris)
  Μικροί εξερευνητές Από την εξαιρετική ιστοσελίδα του Βρεταννικού Μουσείου. Ζήστε την περιπέτεια μέσα από το Time Explorer, δουλέψτε στη δική σας ανασκαφή στο The Great Dig και ανακαλύψτε τους κρυμμένους θησαυρούς του Μουσείου με το Museum Explorer.
  FOOD FORCE, Complete six full-length missions to help put an end to world hunger!,παιχνίδι από τον ΟΗΕ για την αντιμετώπιση προβλημάτων λιμοκτονίας
   Παζλ για όλα τα γούστα
   Φώκια μονάχους μονάχους
   H ζωή της καφέ αρκούδας  Καλλιστώ
  Farmland
 

 ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ! Φορέστε τη ζώνη ασφαλείας και προσπαθήστε να πετύχετε τους στόχους!

Κάντε κλικ στην εικόνα του περιπολικού, περιμένετε λίγο να φορτώσει το παιχνίδι και παίξτε με τα βελάκια του πληκροτολογίου για να αυξομειώσετε ταχύτητα ή να στρίψετε αριστερά – δεξιά. Προσπαθήστε να οδηγείτε μέσα στις λωρίδες κυκλοφορίας.
Λύκος, αρνί και χορτάρι  Πώς θα περάσει το ποτάμι ο βαρκάρης χωρίς το αρνί να φάει το χορτάρι και ο λύκος το αρνί; 

Mini pool
Ο στόχος σας είναι να ?καθαρίσετε? το μπιλιάρδο από τις μπάλες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Να είστε προσεκτικός να μην βάλετε τη λευκή μπάλα. Παίζετε με το ποντίκι.

Παιχνίδια μπιλιάρδου

SUDOKU on line

Οδήγησε στην Εγνατία Οδό

 Η διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη enercities πρόκειται για ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε παιδιά με στόχο να τους μυήσει στα μυστικά της αειφόρου ανάπτυξης. To ζητούμενο είναι οι παίκτες να οικοδομήσουν μια βιώσιμη πόλη? >>περισσότερα

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.