Αξιολογητής
Ο σύγχρονος ή αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης χρησιμοποιείται συχνά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι δοκιμασίες (τεστ) που βασίζονται σ` αυτόν τον τρόπο μπορούν εύκολα να αποκτήσουν ηλεκτρονική μορφή για να συμπληρωθούν από τους μαθητές είτε στον προσωπικό τους Η/Υ (στα πλαίσια μιας επανάληψης), είτε στον Η/Υ του εργαστηρίου (στα πλαίσια μιας επίσημης εξέτασης). Το συγκεκριμένο λογισμικό προσφέρει τη δυνατότητα σύνταξης τέτοιων δοκιμασιών, με αυτόματο σύστημα βαθμολόγηση της επίδοσης καθώς και τη δυνατότητα άμεσης δημοσίευσης τους στο Π.Σ.Δ. με τη μορφή ιστοσελίδας.
Read more: http://www.labschool.eu/lab-software/edu-tools-software/evaluator.html#ixzz2BqoA2mwm
LabSchool.EU
Κι ένα παράδειγμα φυλλαδίου αξιολόγησης εδώ
πηγή:http://www.labschool.eu/lab-software/edu-tools-software/evaluator.html#ixzz2BqoA2mwm
To GIMP είναι ένα ευέλικτo εργαλείo επεξεργασίας εικόνας. Διαθέτει αρκετά εργαλεία παρόμοια με το Adobe Photoshop που είναι το εργαλείο που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι επαγγελματίες. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac
2. MyPaint
To MyPaint είναι ένα πρόγραμμα ψηφιακής ζωγραφικής. Είναι απλό, γρήγορο και σας επιτρέπει να επικεντρωθείτε στην τέχνη και όχι στο λογισμικό. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac
3. Inkscape
Το Incscape είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα δημιουργίας διανυσματικών σχεδίων/εικόνων παρόμοιο με το Adobe Illustrator ή το CorelDRAW. Δωρεάν και πολύ ικανό εργαλείο για τους σχεδιαστές. Το πολύ ενδιαφέρον σημείο βρίσκεται στις κοινότητες χρηστών που το υποστηρίζουν και συμβάλλουν στην ανάπτυξή του. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac.
4. Scribus
Το Scribus είναι ένα πρόγραμμα που φέρνει επαγγελματική σελιδοποίηση ΤοScribus είναι μια εναλλακτική λύση για το Microsoft Publisher, Adobe InDesign, FrameMaker κλπ.Υπάρχουν εκδόσεις για Linux/UNIX, Mac OS X, OS/2 Warp 4/eComStation Windows.
5. Audacity
Το Audacity είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα καταγραφής κι επεξεργασίας ήχου. Με πάρα πολλές δυνατότητες αλλά μερικές φορές δύστροπο.Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac. (ρίξτε μια ματιά στα σχόλια για περισσότερα?.)
6. Mixxx
Το Mixxx είναι λογισμικό DJ, έχει όλα όσα χρειάζεστε για να αρχίσετε να κάνετε μίξεις DJ σε ένα μικρό, ολοκληρωμένο πακέτο.Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac.
7. Blender
Το Blender είναι η δημιουργική σουίτα 3D περιεχόμενου, για όλα τα σημαντικά λειτουργικά συστήματα. Το Blender έχει μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά και στέκεται ισάξιο δίπλα σε ένα εμπορικό πακέτο. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac.
8. Synfig Studio
Το Synfig Studio είναι ένα δωρεάν και ανοιχτού κώδικα λογισμικό 2D animation. Έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία ταινιών animation υψηλής ποιότητας, σε κινηματογραφικό επίπεδο, χρησιμοποιώντας διανυσματικά και bitmap γραφικά. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac.
9. SparkleShare
Το SparkleShare είναι μια εναλλακτική λύση για τις δημοφιλείς εφαρμογές Dropbox, Google Drive κλπ. Υπηρεσίες κοινής χρήσης αρχείων, δωρεάν και ανοιχτού κώδικα. Μπορείτε να ρυθμίσετε το πού να συγχρονίσετε κλπ. Υπάρχουν εκδόσεις για Linux, Windows, Mac.
αναδημοσίευση από mcsotos.wordpress.com
Filed under: ΕΚΠΑΙΔ. ΣΕΝΑΡΙΑ -ΤΠΕ | 2 σχόλια »
Κάνετε τις ζωγραφιές σας ή τις φωτογραφίες σας να μιλάνε
Φάκελοι & Αρχεία | ||
---|---|---|
? | ΑΓΩΓΗ_ΥΓΕΙΑΣ | |
? | ΕΙΔΙΚΗ_ΑΓΩΓΗ | |
? | ΕΥΕΛΙΚΤΗ_ΖΩΝΗ | |
? | ΜΟΥΣΙΚΗ_ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ | |
? | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ_ΚΛΙΜΑ | |
? | ΠΕ05_ΓΑΛΛΙΚΑ | |
? | ΠΕ06_ΑΓΓΛΙΚΑ | |
? | ΠΕ11_Γυμναστές | |
? | ΠΕ60-70 | |
? | ΠΕ60_ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ | |
? | ΠΕ70_ΔΑΣΚΑΛΟΙ | |
? | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
Διαδικτυακά σεμινάρια: μια νέα υπηρεσία ενημέρωσης από το Saferinternet.gr
Στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων με γνώμονα την εκπαίδευση των μαθητών αλλά και την ενημέρωση των γονέων γύρω από την υπεύθυνη, ηθική και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου υλοποίησε 6 διαδικτυακά σεμινάρια (?webinars?), τα οποία απαντούν, μέσα από τεχνολογίες πολυμέσων και βίντεο, σε ερωτήσεις και απορίες αναφορικά με τις εξής σημαντικές ενότητες:
- Βασικές συμβουλές για την online ασφάλεια ? Μέρος Α?: προστασία της ιδιωτικής ζωής, δικαιώματα και υποχρεώσεις στο Διαδίκτυο, αντιμετώπιση της διαδικτυακής πληροφορίας με κριτική σκέψη, προσεκτική αντιμετώπιση των διαδικτυακών φίλων (διάρκεια 13:35 λεπτά).
- Βασικές συμβουλές για την online ασφάλεια ? Μέρος Β?: αποφυγή κακόβουλου λογισμικού, διαδικτυακές αγορές, η σημασία της κατανόησης των όρων χρήσης και της πολιτικής απορρήτου των ιστοσελίδων, χρήση του κινητού μας με ασφάλεια, αποφυγή της υπερβολικής ενασχόλησης με το Διαδίκτυο (διάρκεια 13:24 λεπτά).
- Υπερβολική χρήση του Διαδικτύου: σημάδια, συμπτώματα, πρόληψη, αντιμετώπιση (διάρκεια 12:27 λεπτά).
- Cyberbylling ? ηλεκτρονικός εκφοβισμός: μορφές, συνέπειες, πρόληψη, αντιμετώπιση (διάρκεια 14:26 λεπτά).
- Παράνομο περιεχόμενο: κυριότερες και πιο συνήθεις μορφές (διάρκεια 7:30 λεπτά).
- Safeline.gr: Καταγγελία παράνομου περιεχομένου ή παράνομης συμπεριφοράς μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας της Safeline (διάρκεια 9:07 λεπτά).
Μέσα από τα διαδικτυακά της σεμινάρια, η Δράση Saferinternet.gr στοχεύει επίσης και στην περαιτέρω εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για την ορθή, υπεύθυνη και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου, με στόχο τη δημιουργία πολλαπλασιαστικής δράσης μέσα στην τάξη.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι διαθέσιμα στον ιστοχώρο μας καθώς και στο ειδικό κανάλι της Δράσης στο YouTube.
Η Δράση Saferinternet.gr έχει ήδη δρομολογήσει την υλοποίηση 6 περαιτέρω σεμιναρίων.
via mcsotos
- Για μαθητές με δυσκολίες δίνονται απλούστερα σταυρόλεξα ώστε να βιώνουν το αίσθημα της επιτυχίας .
- Tράπεζα λέξεων όταν θέλουμε οι μαθητές να εργαστούν για τη δημιουργία δικών τους σταυρόλεξων αλλά να κινηθούν σε πλαίσιο ελεγχόμενο από το δάσκαλο(διαφορετικά το αποτέλεσμα δεν μπορεί να ελεχθεί )
Το Gamemaker είναι χρήσιμο λογισμικό για να διδάξετε προγραμματισμό στους μαθητές σας με ευχάριστο τρόπο.
Σας παρέχει την δυνατότητα να δημιουργήσετε παιχνίδια χωρίς να χρειαστεί να γράψετε ούτε μία γραμμή κώδικα. Όλες οι επιλογές μπορούν να γίνουν με drag and drop.
Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, εκ των οποίων η μία (lite) είναι δωρεάν.
Ο φίλος συνάδελφος Γιάννης Σαρημπαλίδης δημιούργησε έναν ιστότοπο στα Ελληνικά, αποκλειστικά αφιερωμένο στο Gamemaker, με πλούσιο υλικό για να το αξιοποιήσει στην διδασκαλία του στην τάξη
Σύνδεσμος Ιστοσελίδας: http://gamemakerclass.weebly.com/index.html
πηγή:http://blogs.sch.gr/nikmichailidis/archives/2244?utm_source=feedburner&;utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+sch%2FUlUT+%28%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1+%26+%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE+-+blog%29
Μαρτυρίες Εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη
*Η επιλογή και ο σχολιασμός έγιναν από τον Αντώνη Ζαρίντα, Δάσκαλο.
πηγή http://ekpaideusi.blogspot.gr/2012/09/10.html
Διδάσκοντας με τη βοήθεια της τεχνολογίας- Μερικά βασικά βήματα
Περιηγηθείτε στους καταλόγους ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών που έχουν οργανωθεί από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και φιλοξενούνται στα υπολογιστικά του συστήματα. Αναζητήστε και ξεφυλλίστε πλούσιες συλλογές πολιτιστικής και εκπαιδευτικής αξίας των ψηφιακών βιβλιοθηκών που προσφέρουν μέρος του υλικού τους ελεύθερα στο διαδίκτυο.
βίντεο τοποθετήσεων Μάθηση 2.0 plus
Σχετικά με την Δράση Μάθηση 2.0 plus
Η δράση Μάθηση 2.0 plus φιλοδοξεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η δικτύωση νέων και ενηλίκων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, καθώς και οι καλές πρακτικές και καινοτομικές πρωτοβουλίες των νέων στη σχέση τους με το διαδίκτυο μπορούν να ενισχύουν την εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση.
Στόχος της δράσης Μάθηση 2.0 plus είναι να συμβάλλει στην ενημέρωση των νέων, των μαθητών, των φοιτητών καθώς και των εκπαιδευτικών, των γονέων και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου γύρω από τα νέα διαδικτυακά εργαλεία (Web 2.0, social media) και τις συνεργατικές δυνατότητες που αυτά δημιουργούν για την εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση.
Επίσης στόχος της δράσης είναι να προβάλλει πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν ενεργητικά οι ίδιοι οι νέοι, για αξιοποίηση και καινοτομικές χρήσεις διαδικτυακών εργαλείων και ψηφιακών μέσων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης και, μέσω των πρωτοβουλιών αυτών, να αναδείξει καλές πρακτικές
Περισσότερες πληροφορίες: http://mathisi20.gr
Πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί επιμορφούμενοι στο Β? επίπεδο με ρωτούν πώς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν εύκολα ένα εκπαιδευτικό video tutorial (βήμα-προς-βήμα οδηγό) όπου θα φαίνονται οι κινήσεις που θα κάνουν με το ποντίκι, και το αποτέλεσμα αυτών. Σήμερα σας παρουσιάζω μια αρκετά γνωστή εφαρμογή που ονομάζεταιscreencast [αποτύπωση (εγγραφή) σε βίντεο αυτών που βλέπουμε στο monitor μας]HyperCam 2, η οποία πλέον παρέχεται δωρεάν. Με την HyperCam 2 μπορείτε να καταγράψετε την οθόνη σας με ήχο (αφήγηση), να προσθέσετε λεζάντες, εφέ κέρσορα, υπότιτλους και τέλος να καταγράψετε το σύνολο ή μόνο τμήμα της οθόνης.
Κατά την εγκατάσταση, φροντίστε να καταργήσετε την επιλογή της εγκατάστασης της γραμμής εργαλείων babylon.
Η εφαρμογή έχει απλό περιβάλλον εργασίας. Υπάρχουν 5 καρτέλες στις οποίες μπορούμε να επιλέξουμε τις ρυθμίσεις που επιθυμούμε. Η καρτέλα Screen Area περιέχει επιλογές για να επιλέξετε την περιοχή και το μέγεθος του παράθυρου εγγραφής στην οθόνη. Επιπλέον, σας επιτρέπει να επιλέξετε τι θα κάνετε με το παράθυρο HyperCam μόλις ξεκινήσει η ηχογράφηση. Από την καρτέλα Hot Keys μπορείτε να τροποποιήσετε τα διάφορα πλήκτρα εργασίας (Start/Stop recording, Pause/Resume κ.α). Από προεπιλογή, η εφαρμογή αποθηκεύει το screencast στο φάκελο Έγγραφα. Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε την προεπιλεγμένη θέση εξόδου και να επιλέξετε το ρυθμό καρέ της αναπαραγωγής και εγγραφής screencast από την καρτέλα File AVI. H καρτέλα Sound σάς επιτρέπει να επιλέξετε το κανάλι ήχου για την εγγραφή του ήχου, ενώ η καταγραφή του κέρσορα του ποντικιού και ήχος κλικ μπορεί να ρυθμιστεί από την καρτέλα Options.
Όταν γίνουν όλες οι ρυθμίσεις, κάντε κλικ στο Έναρξη εγγραφής από την κάτω αριστερή γωνία για να ξεκινήσει η εγγραφή της screencast.
Η εφαρμογή λειτουργεί και στις δύο (32-bit και 64-bit) εκδόσεις των Windows XP, Windows Vista, Windows 7 και Windows 8.
αναδημοσίευση από syneducation
Η παρουσίαση έγινε την Πέμπτη 24 Μαΐου 2012.