ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΥ ΖΗΝ» – Δ3- «Το παπάκι πάει…», σε συνεργασία με το χαμόγελο του παιδιού

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΚΛΑΣ

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά μπόρεσαν να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν σε θέματα προστασίας του εαυτού τους σε περίπτωση που βρεθούν σε κίνδυνο, όπως είναι η περίπτωση εξαφάνισης.

Έτσι λοιπόν μέσω μιας διαδραστικής- βιωματικής προσέγγισης μπόρεσαν να καλλιεργήσουν τους στόχους του συγκεκριμένου προγράμματος. Εδώ τα βλέπουμε να κατασκευάζουν τον Πάκο, μία κούκλα που θα τη χρησιμοποιήσουν στην βιωματική προσέγγιση του προγράμματος.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΥΒΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Εδώ τα παιδιά δημιουργούν κυβάκια με εικόνες όπου με τη βοήθεια της οπτικοποίησης, αναγνωρίζουν συναισθήματα, συνδέουν λογικά τις πληροφορίες για τη δημιουργία μιας ιστορίας και εναλλακτικών σεναρίων. Έχουμε κύβο με τους ήρωες

Κύβο με τις αντιδράσεις

Κύβο με τα συναισθήματα

Το κάθε παιδί ρίχνει τον κύβο μια φορά και φτιάχνει τη δική ιστορία έχοντας ως βάση τα τρία στοιχεία που θα του φανερώσουν οι κύβοι.

Οι ιστορίες είναι σχετικές με την εξαφάνιση, τη σύνδεση των συναισθημάτων και τους τρόπους αντίδρασης.

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

Τα παιδιά, αυτά που έμαθαν μέχρι τώρα θα τα χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν τον Πάκο να βρει τη μαμά του (διαδραστική επικοινωνία και μάθηση).

Διαδικασία Αξιολόγησης του προγράμματος από τα παιδιά

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Φροντίζω το περιβάλλον»- «Η ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου»

Τα Παιδιά κοιτώντας φωτογραφίες σκύλων από το διαδίκτυο, (χαρούμενων- λυπημένων), χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Τα παιδιά που είναι στην ομάδα της χαράς, με παντομίμα προσπαθούν να πάρουν τα λυπημένα σκυλάκια από την ομάδα της λύπης, δίνοντάς τους κάθε φορά κάτι (υγεία, καθαριότητα, φαγητό, νερό, παιχνίδι).

Προσπάθεια «Αξίες ζωής στην εκπαίδευση»- ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

Υπευθυνότητα είναι να δέχεσαι αυτό που οφείλεις να κάνεις, όσο καλύτερα μπορείς.

Έθιμο των Λαζαρίνων

Τα παιδιά πήγαν σε όλα τα τμήματα του σχολείου, τραγουδώντας τον Λάζαρο και κρατώντας στολισμένα καλαθάκια.